REGULAMIN OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO “KALWA” W PASYMIU

 

I.‌ ‌Zasady‌ ‌ogólne.‌ ‌

  1. Personel‌ ‌Ośrodka‌ ‌służy‌ ‌wszelką‌ ‌pomocą‌ ‌i‌ ‌jest‌ ‌do‌ ‌Państwa‌ ‌dyspozycji.‌ ‌
  2. Dokonanie‌ ‌rezerwacji, przebywanie na terenie oraz rozpoczęcie pobytu ‌jest‌ ‌równoznaczne‌ ‌z‌ ‌potwierdzeniem‌ ‌zapoznania‌ ‌się‌ ‌z‌ ‌Regulaminem‌ ‌Ośrodka,‌ ‌jego‌ ‌akceptacją‌ ‌oraz‌ ‌zobowiązaniem‌ ‌się‌ ‌do‌ ‌przestrzegania‌ ‌zawartych‌ ‌w‌ ‌nim‌ ‌postanowień.‌ ‌
  3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Ośrodka i jest dostępny‌ w Recepcji oraz na stronie internetowej www.kalwa.mazury.pl
  4. ‌Po‌ ‌dokonaniu‌ ‌rezerwacji‌ ‌domku,‌ ‌w‌ ‌drodze‌ ‌komunikacji‌ ‌z‌ ‌obsługą‌ ‌Recepcji‌ ‌następuje‌ ‌sporządzenie ‌dokumentu‌ ‌“Potwierdzenie rezerwacji”,‌ ‌w‌ ‌którym‌ ‌to‌ ‌ustalona‌ ‌jest‌ ‌wysokość‌ ‌przedpłaty‌ ‌oraz‌ ‌termin,‌ ‌w‌ ‌jakim‌ ‌należy‌ ‌jej‌ ‌dokonać.‌ ‌Niedotrzymanie‌ ‌terminu‌ ‌wpłaty‌ ‌jest‌ ‌równoznaczne‌ ‌z‌ ‌rezygnacją‌ ‌z‌ ‌rezerwacji. ‌
  1. ‌W wyjątkowych okolicznościach, w szczególności z przyczyn technicznych i logistycznych, Ośrodek zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany numeru rezerwowanego domku wybranego podczas rezerwacji bez wcześniejszego powiadomienia o zaistniałym fakcie (domek o tym samym standardzie lub wyższym bez zmiany ceny lub niższym ze zwrotem różnicy w cenie).
  2. Zaliczka‌ ‌wpłacona‌ ‌na‌ ‌poczet‌ ‌rezerwacji‌ ‌przepada‌ ‌w‌ ‌momencie‌ ‌jej‌ ‌odwołania‌ ‌w‌ ‌okresie‌ ‌krótszym‌ ‌niż‌ ‌14‌ ‌dni‌ ‌przed‌ ‌planowanym‌ ‌rozpoczęciem‌ ‌pobytu.‌ ‌ ‌
  1. Po‌ ‌przybyciu‌ ‌do‌ ‌OW‌ ‌Kalwa‌ ‌w‌ ‌pierwszej‌ ‌kolejności‌ należy zgłosić się do ‌Recepcji‌ ‌celem‌ ‌dopełnienia‌ ‌obowiązków‌ ‌meldunkowych‌ ‌oraz‌ ‌uregulowania‌ ‌należności‌ ‌za‌ ‌pobyt.‌
  2. Osoby‌ ‌niezameldowane‌ ‌w‌ ‌Ośrodku‌ mogą‌ ‌przebywać‌ ‌na‌ ‌jego‌ ‌terenie wyłącznie w godzinach 8:00-20:00 po uiszczeniu stosownej opłaty za wejście i noszeniu otrzymanej w Recepcji opaski na nadgarstek w trakcie całego pobytu.‌ Wyjątek stanowią imprezy otwarte organizowane przez Ośrodek. ‌Od osób które nie uiściły opłaty za wstęp, Ośrodek ma prawo pobrać wynagrodzenie w wysokości dziesięciokrotności opłaty za wejście.
  3. Osoby zameldowane w Ośrodku mają prawo do korzystania z wykupionych usług na podstawie otrzymanych w Recepcji opasek na nadgarstek. Bez ich posiadania Obsługa Ośrodka może odmówić wykonania usług w każdym zakresie i bez konsekwencji.
  4. Doba‌ ‌hotelowa‌ ‌rozpoczyna‌ ‌się‌ ‌o‌ ‌godz.‌ ‌16:00,‌ ‌kończy‌ ‌o‌ ‌godz.‌ ‌11:00.‌ ‌Zmiana‌ ‌godzin‌ ‌doby‌ ‌hotelowej‌ ‌możliwa‌ ‌jest‌ ‌wyłącznie‌ ‌w‌ ‌uzgodnieniu‌ ‌z‌ ‌pracownikami‌ ‌Recepcji.‌ ‌Za‌ ‌każdą‌ ‌nieuzgodnioną‌ ‌godzinę‌ ‌pobierana‌ ‌jest‌ ‌opłata‌ ‌w‌ ‌wysokości‌ ‌100 ‌zł.‌ ‌‌ ‌
  5. ‌Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00-06:00. Wyjątkiem są odpowiednio wcześniej ogłoszone i zorganizowane przez Ośrodek wydarzenia muzyczne.
  6. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.
  7. ‌Przed opuszczeniem Ośrodka, po zakończonym pobycie należy przygotować domek do odbioru, następnie poinformować obsługę Recepcji o gotowości do wymeldowania.
  8. Na terenie Ośrodka obowiązują również regulaminy dotyczące korzystania z innych obiektów, których treść dostępna jest na miejscu: regulamin miejsca do kąpieli, zjeżdżalni, kortów, stołówki i inne.

 ‌ ‌‌

II.‌ ‌Zasady‌ ‌korzystania‌ ‌z‌ ‌obiektów‌ ‌i‌ ‌usług‌ ‌Ośrodka.‌

  1. Goście‌ ‌korzystający‌ ‌z‌ ‌usług‌ ‌Ośrodka‌ ‌zobowiązują‌ ‌się‌ ‌przestrzegać,‌ ‌oprócz‌ ‌postanowień‌ ‌niniejszego‌ ‌Regulaminu,‌ ‌przepisów‌ ‌przeciwpożarowych, ‌oraz‌ ‌pozostałych‌ ‌regulaminów‌ ‌obowiązujących‌ ‌na‌ ‌jego‌ ‌terenie,‌ ‌a‌ ‌w‌ ‌sytuacjach‌ ‌szczególnych‌ ‌stosować‌ ‌się‌ ‌do‌ ‌zaleceń‌ ‌pracowników‌ ‌Ośrodka.‌ ‌
  2. Ośrodek nie bierze odpowiedzialności za ewentualne niedogodności spowodowane z przyczyn niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody, czy za brak sygnału TV Odbiór kanałów telewizyjnych i radiowych może być zakłócony np. zalesieniem terenu, warunkami atmosferycznymi i innymi, dlatego też nie podlega reklamacji.
  3. Domki znajdują się na terenach zalesionych na których występują różne gatunki zwierząt i owadów za których działania Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności.
  4. Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w domkach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia, jak i ich utratę. Każdą niezgodność lub usterkę wynikającą z użytkowania domku należy zgłaszać niezwłocznie w Recepcji Ośrodka.
  5. Za‌ ‌uszkodzone,‌ ‌zniszczone‌ ‌lub‌ ‌zgubione‌ ‌przedmioty,‌ ‌stanowiące‌ ‌wyposażenie‌ ‌domków,‌ ‌korzystający‌ ‌z‌ ‌nich‌ ‌Goście‌ ‌ponoszą‌ ‌pełną‌ ‌odpowiedzialność‌ ‌materialną,‌ ‌a‌ ‌koszty‌ ‌z‌ ‌nimi‌ ‌związane‌ ‌rozliczane‌ ‌są‌ ‌zgodnie‌ ‌z‌ ‌cennikiem‌ ‌dostępnym‌ ‌w‌ ‌Recepcji.‌ ‌
  1. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do domku z należytą starannością. W przypadku jego utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wymiany dwóch wkładek zamka.
  2. Ze‌ ‌względu‌ ‌na‌ ‌wbudowaną‌ ‌blokadę‌ ‌drzwi,‌ ‌przy‌ ‌zamykaniu niektórych‌ ‌domków‌ ‌należy‌ ‌podnieść‌ ‌energicznie‌ ‌klamkę‌ ‌do‌ ‌góry‌ ‌i‌ ‌przekręcić‌ ‌klucz.‌ ‌
  3. Wszelkie‌ ‌usterki‌ ‌zauważone‌ ‌w‌ ‌czasie‌ ‌pobytu‌ ‌w‌ ‌domku‌ ‌należy ‌zgłaszać‌ ‌telefonicznie‌ lub osobiście w Recepcji Ośrodka.‌ ‌
  4. Ośrodek‌ ‌nie‌ ‌ponosi‌ ‌odpowiedzialności‌ ‌za‌ ‌pozostawione‌ ‌w‌ ‌domkach‌ ‌przedmioty‌ ‌wartościowe‌ ‌i‌ ‌pieniądze, dlatego też wychodząc z domku każdorazowo należy zachowywać należytą staranność związaną z zamykaniem‌ ‌okien‌ ‌i‌ ‌drzwi‌. ‌
  5. Ośrodek‌ ‌nie‌ ‌ponosi‌ ‌również‌ ‌odpowiedzialności‌ ‌za‌ ‌rzeczy‌ ‌pozostawione‌ ‌poza‌ ‌domkami‌ ‌na‌ ‌jego‌ ‌terenie,‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌pojazdy‌ i‌ ‌znajdujące‌ ‌się‌ ‌w‌ ‌nich‌ ‌mienie.‌ ‌
  6. Rzeczy‌ ‌znalezione‌ ‌na‌ ‌terenie‌ ‌Ośrodka‌ ‌przekazywane‌ ‌są‌ ‌do‌ ‌Recepcji i przechowywane tam maksymalnie 30 dni.‌ ‌Prosimy‌ ‌o‌ ‌ich‌ ‌odbiór‌ ‌w‌ ‌możliwie‌ ‌najkrótszym‌ ‌czasie.‌ ‌
  7. Nie‌ ‌świadczymy‌ ‌usługi‌ ‌sprzątania‌ ‌w‌ ‌trakcie‌ ‌pobytu‌ ‌Gości.‌ ‌
  8. Prosimy‌ ‌o‌ ‌wynoszenie‌ ‌segregowanych‌ ‌śmieci‌ ‌z‌ ‌domków‌ ‌do‌ ‌odpowiednich‌ ‌pojemników‌ ‌na‌ ‌nieczystości‌ ‌rozmieszczonych‌ ‌na‌ ‌terenie‌ ‌Ośrodka‌ ‌oraz‌ ‌kontenerów‌ ‌znajdujących‌ ‌się‌ ‌przy‌ ‌parkingach.‌ ‌
  9. Dla‌ ‌własnego‌ ‌bezpieczeństwa‌ ‌prosimy‌ ‌stosować‌ ‌się‌ ‌do‌ ‌poleceń‌ ‌obsługi‌ ‌Ośrodka.‌ ‌W‌ ‌przypadku‌ ‌niestosowania‌ ‌się‌ ‌do‌ ‌regulaminu‌ ‌istnieje‌ ‌możliwość‌ ‌nakazu‌ ‌opuszczenia‌ ‌Ośrodka‌ ‌przez‌ ‌Gości‌ ‌bez‌ prawa do ‌zwrotu‌ ‌poniesionych‌ ‌kosztów.‌
  10. W miejscach serwowania posiłków i napojów obowiązuje zasada kompletnego ubioru. Stroje kąpielowe mile widziane są tylko na plaży.
  11. Pobyt‌ ‌w‌ ‌Ośrodku‌ ‌dzieci‌ ‌i‌ ‌młodzieży‌ ‌do‌ ‌lat‌ ‌18‌ ‌dozwolony‌ ‌jest wyłącznie‌ ‌pod‌ ‌opieką‌ ‌osób‌ ‌dorosłych.‌
  12. Dzieci mogą przebywać na terenie obiektów sportowych, kąpieliska i placów zabaw tylko w obecności osób dorosłych. ‌ ‌‌
  13. Za‌ ‌szkody‌ ‌wyrządzone‌ ‌przez‌ ‌dzieci‌ ‌odpowiadają‌ ‌rodzice‌ ‌lub‌ ‌ich‌ ‌opiekunowie.‌ ‌
  14. W‌ ‌czasie‌ ‌pobytu‌ ‌Gościom‌ ‌mogą‌ ‌towarzyszyć‌ ‌zwierzęta‌ ‌domowe‌ ‌po‌ ‌uprzednim‌ ‌zgłoszeniu‌ ‌i‌ ‌uiszczeniu‌ ‌stosownej‌ ‌opłaty‌ ‌w‌ ‌Recepcji.‌ ‌Właściciele‌ ‌zobowiązani‌ ‌są‌ ‌do‌ ‌posiadania‌ ‌aktualnej‌ ‌książeczki‌ ‌szczepień,‌ ‌sprzątania‌ ‌nieczystości‌ ‌oraz‌ ‌wyprowadzania‌ ‌zwierząt‌ ‌wyłącznie‌ ‌na‌ ‌smyczy.‌ ‌Za‌ ‌niezgłoszone‌ ‌zwierzęta‌ ‌pobierana‌ ‌jest‌ ‌kara‌ ‌w‌ ‌wysokości‌ ‌100 zł‌ ‌za‌ ‌każdy‌ ‌dzień‌ ‌niezgłoszonego‌ ‌pobytu.‌ ‌Właściciele‌ ‌zwierząt‌ ‌domowych‌ ‌ponoszą‌ ‌za‌ ‌nie‌ ‌pełną‌ ‌odpowiedzialność.‌ ‌
  1. Prosimy o nie wpuszczanie zwierząt do łóżek i na kanapę. Zabrania się wykorzystywania ręczników, bielizny pościelowej i kocy dla potrzeb zwierząt. Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
  2. Nie wolno‌ ‌‌wprowadzać‌ zwierząt na place‌ ‌zabaw‌ oraz plażę i kąpielisko.‌ ‌
  3. Goście‌ ‌mogą‌ ‌parkować‌ ‌swoje‌ ‌pojazdy‌ ‌wyłącznie‌ ‌w‌ ‌miejscach‌ ‌wyznaczonych‌ ‌do‌ ‌tego‌ ‌celu‌ ‌lub‌ ‌wskazanych‌ ‌przez‌ ‌pracowników‌ ‌Ośrodka.‌ ‌Parking‌ ‌Ośrodka‌ ‌jest‌ ‌niestrzeżony,‌ ‌brama‌ ‌może być zamykana‌ ‌na‌ ‌noc,‌ ‌tj.‌ ‌w‌ ‌godz.‌ ‌22:00‌-‌‌06:00.‌ ‌Ewentualne‌ ‌przyjazdy‌ ‌lub‌ ‌wyjazdy‌ ‌w‌ ‌godzinach‌ ‌22:00‌-‌‌06:00 ‌należy‌ ‌zgłaszać‌ ‌z‌ ‌wyprzedzeniem‌ ‌do‌ ‌Recepcji.‌ ‌Za‌ ‌parkowanie‌ ‌w‌ ‌miejscu‌ ‌niedozwolonym‌ (w tym pod domkami) ‌naliczana‌ ‌jest‌ ‌kara‌ ‌w‌ ‌wysokości‌ ‌100zł/1h.‌ ‌
  4. Ze‌ ‌względów‌ ‌bezpieczeństwa‌ przeciwpożarowego‌ ‌ZABRONIONE‌ ‌jest‌ ‌parkowanie ‌samochodów ‌przy ‌domkach.‌
  5. Odpowiedzialność za pojazd/pojazdy zaparkowane na terenie Ośrodka ponosi wyłącznie właściciel pojazdu/pojazdów. Ośrodek i jego właściciel nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody pojazdów zaparkowanych na jego terenie spowodowane przez osoby trzecie, siły wyższe, wiatr, wodę, ogień, wysokie napięcie, najechanie na przeszkody itp.
  6. Na‌ ‌terenie‌ ‌Ośrodka‌ ‌obowiązuje‌ ‌ograniczenie‌ ‌prędkości‌ ‌do‌ ‌20‌ ‌km/h.‌ ‌ ‌
  7. Zabrania‌ ‌się‌ ‌mycia‌ ‌samochodów‌ ‌oraz‌ ‌pojazdów‌ ‌mechanicznych‌ ‌na‌ ‌terenie‌ ‌Ośrodka.‌ ‌
  8. Zezwala‌ ‌się‌ ‌na‌ ‌rozpalanie‌ ‌grilla‌ ‌wyłącznie‌ ‌w‌ ‌odległości‌ ‌co‌ ‌najmniej‌ ‌2‌ ‌metrów‌ ‌od‌ tarasu ‌domku‌ ‌stosując‌ ‌się‌ ‌do‌ ‌ogólnych zasad bezpieczeństwa.‌ ‌Nie‌ ‌zastosowanie‌ ‌się‌ ‌do‌ ‌nich‌ ‌skutkuje‌ ‌odpowiedzialnością‌ ‌karną‌ ‌naniesioną‌ ‌na‌ ‌Gości.‌ ‌Osoby‌ ‌rozpalające‌ ‌grilla‌ ‌zobowiązane‌ ‌są‌ ‌do‌ ‌przestrzegania‌ ‌przepisów‌ ‌przeciwpożarowych‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌nadzorowania‌ ‌go‌ ‌podczas‌ ‌palenia‌ ‌i‌ ‌ugaszenia.‌ ‌
  9. Ogniska‌ ‌mogą‌ ‌odbywać‌ ‌się‌ ‌wyłącznie‌ ‌w‌ ‌miejscach‌ ‌wskazanych‌ ‌przez‌ ‌obsługę‌ ‌Ośrodka po wcześniejszej rezerwacji i uiszczeniu stosownej opłaty w Recepcji.‌ ‌Osoby‌ ‌zamawiające‌ ‌ognisko‌ ‌odpowiedzialne‌ ‌są‌ ‌za‌ ‌nadzorowanie‌ ‌go‌ ‌podczas‌ ‌palenia‌ ‌i‌ ‌właściwego‌ ‌ugaszenia,‌ ‌celem‌ ‌uniknięcia‌ ‌ryzyka‌ ‌rozprzestrzenienia‌ ‌się‌ ‌ognia.‌ ‌Zobowiązane‌ ‌są‌ ‌też‌ ‌do‌ ‌przestrzegania‌ ‌stosownych‌ ‌przepisów‌ ‌przeciwpożarowych.‌ ‌
  10. Namioty i przyczepy kempingowe ustawia się w miejscach specjalnie do tego wyznaczonych, po dokonaniu meldunku w Recepcji i opłaceniu pobytu. Za każdy dzień korzystania z kempingu lub dostępu do prądu bez wymaganego zgłoszenia w Recepcji i wniesionych z tego tytułu opłat cennikowych, Ośrodek ma prawo pobrać od każdego Gościa w przyczepie lub namiocie wynagrodzenie za bezumowne korzystanie z terenu, którego wysokość będzie obliczana na podstawie stawki wynoszącej 200 zł/osobę za każdą rozpoczętą dobę.
  11. W‌ ‌przypadku‌ ‌choroby‌ ‌Gościa‌ ‌wymagającego‌ ‌leczenia,‌ ‌wezwanie‌ ‌pomocy‌ ‌lekarskiej‌ ‌przez‌ ‌Recepcję‌ ‌odbywa‌ ‌się‌ ‌na‌ ‌jego‌ ‌koszt‌ ‌(wyjątek‌ ‌stanowią‌ ‌sytuacje‌ ‌nagłe,‌ ‌stwarzające‌ ‌zagrożenie‌ ‌dla‌ ‌zdrowia‌ ‌i‌ ‌życia).‌ ‌Koszty‌ ‌nieuzasadnionego‌ ‌wezwania‌ ‌Pogotowia‌ ‌Ratunkowego‌ ‌lub‌ ‌innych‌ ‌służb‌ ‌pokrywa‌ ‌zgłaszający‌ ‌konieczność‌ ‌jego‌ ‌wezwania.‌ ‌
  1. W‌ ‌sytuacji‌ ‌podejrzenia‌ ‌wystąpienia‌ ‌objawów‌ choroby zakaźnej (wirusowej) ‌należy‌ ‌bezzwłocznie‌ ‌skontaktować‌ ‌się‌ ‌telefonicznie‌ (numer‌ ‌tel.‌ ‌999‌ ‌lub‌ ‌112),‌ ‌bądź‌ ‌udanie‌ ‌się‌ ‌własnym‌ ‌transportem‌ ‌do‌ ‌najbliższego‌ ‌oddziału‌ ‌zakaźnego‌ ‌celem‌ ‌konsultacji‌ ‌z‌ ‌lekarzem.‌ ‌
    O‌ ‌zaistniałej‌ ‌sytuacji‌ ‌należy‌ ‌powiadomić‌ ‌także‌ ‌obsługę‌ ‌Ośrodka,‌ ‌aby‌ ‌umożliwić‌ ‌podjęcie‌ ‌stosownych‌ ‌kroków i zapewnić ‌bezpieczeństwo ‌pozostałym‌ ‌Gościom‌ ‌Ośrodka‌ ‌oraz‌ ‌jego‌ ‌personelowi.‌ ‌

 

III.‌ ‌Bezpieczeństwo‌ ‌Gości.‌ ‌

  1. Ze‌ ‌względu‌ ‌na‌ ‌bezpieczeństwo‌ ‌przeciwpożarowe‌ ‌zabronione‌ ‌jest‌ ‌używanie‌ ‌w‌ ‌domkach‌ ‌grzałek,‌ ‌farelek,‌ ‌żelazek‌ ‌elektrycznych‌, butli gazowych‌ i‌ ‌innych‌ ‌podobnych‌ ‌urządzeń‌ ‌nie‌ ‌stanowiących‌ ‌wyposażenia‌ ‌domku.‌ ‌Zabrania‌ ‌się‌ ‌samodzielnego‌ ‌podłączania‌ ‌kaloryferów‌ ‌elektrycznych‌ ‌bez‌ ‌zgody‌ ‌Personelu Ośrodka.‌ ‌ ‌
  1. ‌Grzejniki‌ ‌w‌ ‌domkach‌ ‌podłączone‌ ‌są‌ ‌do‌ ‌dedykowanych,‌ ‌czerwonych‌ ‌gniazdek‌ ‌elektrycznych.‌ ‌ ‌
  2. Ze‌ ‌względu‌ ‌na‌ ‌bezpieczeństwo‌ ‌przeciwpożarowe‌ ‌zabronione‌ ‌jest‌ ‌również‌ ‌jednoczesne‌ ‌włączanie‌ ‌wszystkich‌ ‌urządzeń‌ ‌ elektrycznych‌ ‌znajdujących‌ ‌się‌ ‌w‌ ‌domkach‌ ‌i‌ ‌pozostawianie‌ ‌ich‌ ‌bez‌ ‌nadzoru.‌ ‌
  1. ‌‌Bezwzględnie‌ ‌zabrania‌ ‌się‌ ‌nakrywania‌ ‌kaloryferów‌ ‌elektrycznych‌ ‌jakimikolwiek‌ ‌materiałami,‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌także‌ ‌częściami‌ ‌odzieży.‌ ‌
  2. ‌Obowiązuje‌ ‌zakaz‌ ‌palenia‌ ‌wyrobów tytoniowych i ich pochodnych ‌w‌ ‌domkach,‌ ‌budynkach‌ ‌oraz‌ ‌innych‌ ‌miejscach‌ ‌ogólnodostępnych.‌ ‌
  3. ‌Na‌ ‌terenie‌ ‌Ośrodka‌ ‌zabronione‌ ‌jest:‌ ‌zakłócanie‌ ‌spokoju‌ ‌i‌ ‌wypoczynku,‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌odtwarzanie‌ ‌głośnej‌ ‌muzyki,‌ ‌palenie‌ ‌ognisk‌ ‌w‌ ‌ miejscach‌ ‌nieuzgodnionych‌ ‌z‌ ‌Recepcją‌ ‌Ośrodka,‌ ‌nieprzyzwoite,‌ ‌wulgarne‌ ‌zachowanie,‌ ‌wystawianie ‌mebli‌ i wynoszenie kocy oraz pościeli ‌poza‌ ‌obręb‌ ‌tarasu,‌ ‌zaśmiecanie ‌i‌ ‌zanieczyszczanie terenu.‌ ‌‌
  1. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Personel Ośrodka zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
  2. Odmawia się zakwaterowania osobom pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, jak również osobom agresywnym czy też wulgarnym.
  3. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub wypadki spowodowane w razie wystąpienia siły wyższej, w tym spowodowanych warunkami atmosferycznymi (tj. przewrócone drzewa itp.) i innymi przypadkami.
  4. Teren Ośrodka jest częściowo monitorowany.

IV.‌ ‌Reklamacje.‌  ‌ ‌

  1. Wszelkie‌ ‌ewentualne‌ ‌reklamacje‌ ‌z‌ ‌tytułu‌ ‌nienależycie‌ ‌świadczonych‌ ‌usług‌ ‌należy‌ ‌zgłaszać‌ ‌bezpośrednio‌ ‌do‌ ‌Recepcji‌ ‌Ośrodka,‌ ‌niezwłocznie‌ ‌po‌ ‌zaistnieniu‌ ‌przyczyny‌ ‌zgłoszenia.‌ ‌Reklamacje‌ ‌będą‌ ‌rozpatrywane‌ ‌na‌ ‌bieżąco.‌ ‌

 ‌ ‌

V.‌ ‌Postanowienia‌ ‌końcowe.‌ ‌

  1. W ‌razie‌ ‌potrzeby‌ ‌prosimy‌ ‌dzwonić‌ ‌pod‌ ‌numer:‌ +48 696 073 466. ‌
  2. ‌Właścicielem‌ ‌Ośrodka‌ ‌Kalwa‌ ‌jest‌ ‌Kalwa‌ ‌Sp.‌ ‌z‌ ‌o.o.,‌ ‌ul.‌ ‌Polna‌ ‌83,‌ ‌12-130‌ ‌Pasym‌. ‌